Rok 2016 na blogu

Rok 2016 byl pohodovější a především kratší díky pod/zimní přestávce. Četla jsem více knih, avšak o těch špatných a průměrných se mi na blog často ani nechtělo psát.



O nejlepší literární zážitky se letos postaraly dvě české knihy: jedna je starší a jedna horká novinka. Řeč je o úžasném Neviditelném od mého oblíbeného autora J. Havlíčka a také spektakulární jízdě v Mlýnu na mumie od P. Stančíka.


Nejvlivnější knihou kupodivu nebyl žádný román, ale kniha o něčem tak obyčejném jako o uklízení. Ano, Marie Kondo se stala mým guru. Tato kniha mě ovlivnila opravdu hodně a její podstatou se stále řídím. Rok 2016 tedy byl rok uklízení, a především zbavování se starých nepotřebných věcí, takže rok očisty…


K hezkým čtenářským zážitkům přispěla kniha Červený stan od Anity Diamantové a skvělý Barry Lyndon od Thackeryho.


V populárně naučné literatuře potěšilo Žítkovské čarování a také další skvělá kuchařka od kouzelné Elly.


V komiksu to bylo skvělé (Úsměv) i horší (Sochař).


Nejlepší knihou z oblasti umění bylo jednoznačně Umění falzifikace, skvělá napínavá a poučná kniha.


Letos jsem opět četla svého oblíbeného autora Haruki Murakamiho. Opravdu moc se mi líbil Bezbarvý Cukuru, o něco méně pak Muži, kteří nemají ženy.



K nejmilejším knihám přibyl životopis Helmuta Newtona, který jsem četla už několikrát a vždycky mě opravdu moc bavil… 


Na shledanou v novém roce 2017 v novém a svěžím designu.

Komentáře